Schrijf een review
Deel uw ervaring met Bouwbedrijf Bierens BV
Wij helpen u graag verder!
Zoeken
Op 1 mei 2026
Wij hebben Bouwbedrijf Bierens ingeschakeld voor een grote verbouwing en zijn hier uitermate tevreden over. Net als andere opdrachtgevers merkten wij al snel dat dit bedrijf écht alles in huis heeft, van stukwerk en vloeren tot het volledig verplaatsen van een badkamer. Doordat ze weinig afhankelijk zijn van externe partijen, verliep alles efficiënt en vlot. De samenwerking verliep uitstekend: goede communicatie, duidelijke afspraken en wanneer er iets moest worden bijgesteld ging dat altijd in goed overleg. Het resultaat is precies wat we voor ogen hadden, netjes afgewerkt en binnen de gestelde tijd opgeleverd. Nadien hebben we Bierens ook ingeschakeld voor het aanleggen van onze buitenterrassen, en ook dat is uitstekend bevallen. Wij raden Bouwbedrijf Bierens van harte aan en zouden zonder twijfel weer voor hen kiezen!
Op 28 april 2026
Ze doen wat afgesproken is! Fijne communicatie met Alex Bierens, . Wat moeilijkere communicatie met de mannen op de werkvloer , die geen Nederlands spreken. Ze werken netjes en ruimen aan het einde van de dag netjes op.
Op 24 april 2026
Fantastisch bouwbedrijf! Zeer goed en professioneel geholpen. Binnen enkele weken ons huis volledig gerenoveerd met dit goed-op elkaar ingespeelde team. Communicatie ook top en flexibel in omgang!
Op 30 december 2025
Bouwbedrijf Bierens heeft onze complete badkamervernieuwing professioneel en vakkundig uitgevoerd. Binnen drie weken was het project volledig afgerond, geheel naar onze volle tevredenheid. Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit, nette afwerking en goede communicatie tijdens het gehele traject.
Op 19 november 2025
Wij hebben Bouwbedrijf Bierens ingeschakeld om ons huis te verbouwen. Er moesten allerlei dingen gebeuren, maar dit bedrijf kan eigenlijk gewoon alles en ook nog eens super netjes. Ze hebben heel veel zelf in huis, waardoor je niet afhankelijk bent van externe partijen. Zo hebben ze er een muur uit gehaald, heel het huis gestuct, vloeren geëgaliseerd en gelegd, een badkamer helemaal verplaatst en alles geïnstaleerd, tegels geplaatst, nieuwe leidingen en kabels gelegd, ga zo maar door. Ook de communicatie verliep soepel, we konden Alex goed bereiken en er werd snel op vragen gereageerd. Er waren goede afspraken gemaakt en als iets anders moest dan ging dat altijd netjes in overleg. Al met al zijn wij super tevreden en dankbaar voor het werk wat ze hebben geleverd binnen de tijd die wij hadden!